Menu

Lions Cup 2017 (Program)

image

Program til Pinsen

 

Hold deltagelse:

Piger U18 (årg. 1999/00)

Piger U14 (årg. 2003/04)

Piger U12 (årg. 2005/06) (2 hold)

Drenge U12 (årg. 2005)

Drenge U11 (årg. 2006)

Drenge U7 (årg. 2010) - Download kamp program her.

 

Mødetid: Fredag, den 2. juni 2017 senest kl. 16:30

Hjemkomst: Mandag den 5. juni 2017 ca. kl. 17.00

 

(Parker biler på grusbanen)

http://www.lionscup.dk

 

Til deltagerne i Lions Cup og forældre:

Her er program for vores tur til Lions Cup i Pinsen.

Vi har tilmeldt 7 hold, som deltager med 76 spillere. Herudover deltager 15 trænere og ledere, og ej at forglemme de forældre, som dukker op i løbet af Pinsen, og danner turneringens største heppekor!

 

Vi ser frem til en rigtig god tur i Pinsen, programmet giver lidt konkrete og praktiske oplysninger, som vi mener, alle kan have glæde af.

 

Trænere og spillere:

Hvilke spillere og trænere/ledere der deltager, kan oplyses af det enkelte holds træner - der er 2 ledere med hvert enkelt hold.

 

Afrejse / hjemkomst:

Afrejse, fredag, den 2. juni 2017 kl. 16:30 på parkeringspladsen ved Snekkersten Idrætscenter, bussen kører præcis kl. 17:00. Vi påregner at være fremme i Kalundborg ca. kl. 19.00. Hjemkomst, mandag den 5. juni 2017, ca. kl. 17.00 (Kører fra Kalundborg kl. 15.00).

 

Parker venligst biler på grusbanen, ved aflevering/afhentning af jeres børn, da der skal være plads til bussen.

 

Indkvartering:

Vi skal bo på Skolen på Herredsåsen, Klosterparkvej 175, 4400 Kalundborg.

 

Husk!

Hvis du har valgt at tage ”dyrt legetøj” (mobiler, smykker, IPads mv.) med, så er det på eget ansvar, og du skal selv passe på det. Det er ærgerligt, hvis noget forsvinder eller går i stykker. Spørg din træner, om der er specielle regler for dit hold om, at medbringe disse ting på turen.

 

Forplejning:

Fredag får alle deltagere en sportsbolle m/kylling/kalkun og salat, en kildevand og et stk. frugt. Morgenmad serveres på Skolen. Frokost og aftensmad på Kalundborg Gymnasium.

Giv din træner besked om evt. madvarer du ikke kan spise - svinekød, vegetar eller gluten m.v.

 

T-shirt Alle deltagere vil få en løbe-/spille T-shirt i lækkert design.

 

Åbningsmarch

Fredag, kl. 19.00 deltager vi i turneringens officielle åbningsmarch, som går fra parken ved Gymnasiet til centrum af Kalundborg, hvor der samtidig vil være Kulturaften.

 

Diskotek, Champions League og svømmehal m.v.:

Lørdag aften er der diskotek i Kalundborg Hallen, og Champions League finale på storskærm på havnen i Kalundborg. I løbet af weekenden vil der også være mulighed for en tur i svømmehallen. Skaterbane og Beachvolley er til fri rådighed ved Munkesø stadion.

 

Det sportslige:

Kampprogram både for dit eget hold og for alle Sif-holdene, kan du se og udskrive via Lions Cups hjemmeside www.lionscup.dk

Der spilles i indledende puljer lørdag og søndag med start lørdag kl. 9.50. Vi slutter med de sidste finalekampe mandag middag. Vi håber på mange gode og højspændte SIF-kampe.

 

Disciplin:

Skulle der mod forventning, være deltagere der opføre sig som forventet, kan udelukkelse fra kampe blive nødvendigt. I yderste tilfælde kan hjemsendelse på forældrenes regning blive brugt.

 

Forsikring:

Deltagerne er som udgangspunkt dækket af familiens forsikringer.

  • Sygesikring – ved behandling hos læge, sygehus m.v.
  • Rejseforsikring – ved f.eks. afbud til turen
  • Fritids-/ulykkesforsikring – ved tilskadekomst

 

Telefonkontakt:

Forældre, som skal have kontakt med jeres børn på turen, kan i helt uopsættelige situationer ringe til turens Delegationsleder Frank S. Jensen, tlf. 21424760, som så vil knytte kontakten til den enkelte spiller.

 

E-mail:

E-mail kan sendes til Frank S. Jensen: frank.s.jensen@sif-fodbold.dk, der aflæser mails periodisk på turen.

 


 

Oplys til din træner/holdleder hvis der skal tages specielle forhold til dig under turen (allergi, astma, overfølsomhed for bistik mv.), herunder evt. religiøse forhold.

Tag tøj med så du kan klare al slags vejr. Pinsen kan være lunefuld, med fint sommervejr, men det kan også være koldt og regnvejr.

Med dette vil SIF-Fodbold ønske alle en rigtig god Pinsetur med masser af fint vejr, godt kammeratskab og selvfølgelig en masse god fodbold.

Har du spørgsmål, kan du kontakte din træner eller Delegationsleder

Frank S. Jensen, tlf. 21424760

 

Huske- og pakkeliste:

  • Lommepenge
  • Sygesikringsbevis
  • Drikkedunk
  • Fodbold støvler
  • Fodbold strømper
  • Fodbold shorts
  • Træningsdragt
  • Benskinner
  • Minitaske/støvletaske
  • Affaldssæk (til tasken i regnvejr)
  • Fritid sko
  • Fritids strømper
  • Fritids shorts
  • T-shirts
  • Sweatshirts
  • Regnvejrs tøj
  • Tøj til diskos bal
  • Håndklæde
  • Undertøj
  • Nattøj
  • Hårbørste/kam
  • Badetøj
  • Badetøfler
  • Tandbørste
  • Tandpasta
  • Liggeunderlag / Luftmadras (1 Person)
  • Sovepose
  • Shampoo
  • Solcreme
  • Hovedpinepiller
  • Plaster / vabelplaster
  • Køresyge piller
  • Evt. astmamedicin
  • Evt. anden medicin
  • Målmands udstyr
  • Læsestof

Arrangement liste - 2017

Kræmmer- / Loppemarked 2017:
Primo Oktober
Alle spillere, forældre & søskende
Kontakt: Mads Davidsen
MERE INFO KOMMER
FCH Elite Camp 2017:
16. - 20. Oktober (Uge 42)
Drenge (U10-U15)
Kontakt: Frank S. Jensen
MERE INFO KOMMER
SIF (70 ÅR) 2017:
27. Oktober (Fredag)
Alle spillere, forældre & søskende
Kontakt: Frank S. Jensen
MERE INFO KOMMER
SIF Julefrokost 2017:
25. November (Lørdag)
Trænere, Ledere & Frivillige
Kontakt: Frank S. Jensen
MERE INFO KOMMER
SIF Julestævne 2017:
15. - 17. December (Fredag-Søndag)
Alle spillere
Kontakt: Frank S. Jensen
MERE INFO KOMMER
SIF Motionsløb 2017:
Ukendt dato
Alle spillere, forældre & søskende
Kontakt: Frank S. Jensen
Læs mere, klik her...

Hurtig links